ارسال درخواست :
مراجعه به سامانه ساجام / مدیریت نامه / ثبت نامه/ انتخاب نوع نامه/ عنوان نامه
توضيحات:
1. گزارش بازديد و اعلام مرحله كار مهندس ناظر از طريق سامانه ساجام به شهرداري ارسال و همزمان در آرشيو سابقه پرونده ساجام بارگذاري مي شود.
2. هرگونه ايراد و نقص فني و اجرايي در مرحله اول مي بايست توسط مهندس ناظر به كارفرما/مجري ذيصلاح ساختمان به منظور رفع موارد اعلام و ابلاغ گردد.
3. چنانچه موضوع وقوع تخلف ساختماني و يا ادامه عمليات ساختماني بدون اصلاح ايرادات فني مطرح است، اقدام از طريق بندهاي 2-6-2 و 2-6-3 توسط مهندس ناظر انجام گردد.
جهت دریافت فایل راهنما کلیک کنید.