اطلاعیهبروزرسانی نامه با عنوان ارسال فرم شروع عملیات اجرایی در سامانه ساجام
بروزرسانی نامه با عنوان ارسال فرم شروع عملیات اجرایی در سامانه ساجام
به اطلاع اعضای محترم سازمان میرساند نامه با عنوان ارسال فرم شروع عملیات اجرایی و پیوست آن در سامانه ساجام بروزرسانی شد. لازم به ذکر است وظیفه پیگیری و بارگذاری فرم مذکور با ناظر هماهنگ کننده میباشد و بعد از تایید هر قسمت از نقشهها موضوع به کارتابل ناظر مربوطه نیز ارجاع گردیده و سپس آرشیو میشود. همچنین فرآیند مذکور در قالب نامه به شهرداری مربوطه نیز اعلام خواهد شد.
مسیر دسترسی به نامه:
- سامانه ساجام (sajam.nezammohandesi.ir)
- مدیریت نامه
- ثبت نامه
- نوع: ارسال گزارش به شهرداری
- نامه: ارسال فرم شروع عملیات اجرایی